FAQ
FAQ
Een Frequently Asked Questions (FAQ) sectie biedt een overzicht van veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden over een bepaald onderwerp, product of dienst. Deze sectie is bedoeld om gebruikers te voorzien van directe antwoorden op de meest voorkomende vragen, waardoor ze gemakkelijk toegang hebben tot relevante informatie.
Een goed opgestelde FAQ beschrijft duidelijk en beknopt de vragen die het meest worden gesteld door gebruikers, gevolgd door uitgebreide en begrijpelijke antwoorden. Het kan betrekking hebben op verschillende aspecten, zoals productinformatie, veelvoorkomende problemen, technische specificaties, beleid en procedures, prijzen en leveringsvoorwaarden.
Een effectieve FAQ-sectie helpt gebruikers om snel antwoorden te vinden zonder extra ondersteuning te hoeven zoeken. Het kan bijdragen aan een verbeterde gebruikerservaring, klanttevredenheid en zelfs het verminderen van de belasting van de klantenservice. Door de meest voorkomende vragen te identificeren en te beantwoorden, kan een FAQ-sectie waardevolle ondersteuning bieden aan gebruikers en potentiële klanten.
Standaard verzend kosten is € 4,95 in Nederland en € 4,95 voor België. De verzendkosten worden u aangeboden voordat u uw bestelling voltooit. We bieden ook gratis verzending voor alle bestellingen van meer dan € 40.
Wij bieden onze kruiden in bakjes of in ambachtelijke papieren zakken. Bakjes zijn verkrijgbaar vanaf 15 gr tot 120 gr. Zakjes zijn verkrijgbaar van 200 gr tot 1000 gr. Niet alle producten worden in elke maat aangeboden.
We bieden geen ophalen dienst in de winkel via onze website. Als u een bestelling wilt plaatsen om bij een specifieke winkel te worden afgehaald, kunt u rechtstreeks contact opnemen met die winkel via telefoon of e-mail.
Ja. Alle aankopen worden beveiligd door onze systeem. Uw creditcardnummer wordt nooit opgeslagen in ons systeem of is toegankelijk voor personeel.
Hoewel we ernaar streven om alleen de producten van de hoogste kwaliteit aan onze klanten te bieden, bieden we de volgende opties als u niet tevreden bent met uw aankoop:
ruilen of retourneren van defecte / beschadigde artikelen binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoop. Verzending voor retourzendingen van beschadigde goederen wordt door tuana betaald. Bel 0858000652 of stuur een e-mail naar info@tuanashop.nl om een pre-paid verzendetiket te ontvangen.
Ruilen of retourneren van non-food merchandise, met ontvangstbewijs en in goede staat, binnen 30 dagen na oorspronkelijke aankoop. Verzending voor beurzen of retournering van non-food artikelen, met ontvangstbewijs en in goede staat, zal door de klant worden betaald.
Voedingsproducten zijn niet inwisselbaar, maar als er een probleem is met een voedingsproduct dat u van ons hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via de telefoon of de mail.
Tuana verkoopt, verhuurt of deelt uw persoonlijke gegevens niet aan derden. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het voltooien van uw aankoop of om contact met u op te nemen met betrekking tot uw aankoop.
Tuana verkoopt, verhuurt of deelt uw persoonlijke gegevens niet aan derden. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het voltooien van uw aankoop of om contact met u op te nemen met betrekking tot uw aankoop.
Onze producten aangeboden op meerdere verkooplocaties in Nederland. Onze groothandel is in volgende adres.
Tuana Kruiden BV
Adres: Valkenierstraat 6
2984 AZ RIDDERKERK
Ja, we bieden grotere volumes productgroothandel aan voor restaurants, voedselproducenten, chef-koks, enz. neem contact op met info@tuana-kruiden.nl of bel ons.
Luchtdichte glazen potten zijn de ideale opslaghouders voor specerijen. Het is het beste om kruiden weg te bewaren van hitte en licht, waardoor een lade of kast de beste opties zijn. We raden aan bepaalde producten, zoals tomatenpoeder, in de koelkast te bewaren om de houdbaarheid te verlengen.
Specerijen verliezen hun smaak na verloop van tijd. Hele kruiden kunnen hun volle smaak voor meerdere jaren behouden. We raden aan om elk jaar specerijen te vervangen. De beste test voor kruidenversheid is gewoon ruiken. Als ze zwak ruiken of geen aroma hebben, zullen ze waarschijnlijk niet veel smaak hebben en moeten ze worden vervangen.
Ja, al onze specerijen en smaakmakers zijn glutenvrij en we gebruiken geen enkele vorm van gluten in onze productiefaciliteit.